poniedziałek, 27 maja 2013

Martwa natura z żelkami

Żelki to pierwszy obrazek rozpoczynający akcję Codzienne Malowanie. Chciałem, aby temat martwej natury był bardzo wyszukany, długo zastanawiałem się, co namalować. Szukałem... i szukałem... i szukałem... Kiedy rozkładałem walizkę z farbami położyłem na stole czystą kartkę papieru, która miała służyć jako tło do martwej natury. Przyszedł mój Syn Jasio i ot tak sobie położył na niej misie Haribo. Zauważyłem że popołudniowe światło padające z okna na żelki bardzo fajnie przenika przez nie, pięknie je podświetlając i dając kolorowe cienie. W ten sposób powstała martwa natura prezentowana poniżej, rozpoczynająca akcję Codzienne Malowanie :-)

Żelki, olej na płycie, 12 x 12 cm.


Żelki, olej na płycie, 12 x 12 cm w srebrnej ramie


Brak komentarzy: